1. Band Baaja Baaraat İzle

    Band Baaja Baaraat İzle

    720p Türkçe Altyazı

    Ranveer isimli genç düğünlere giderek yiyip içip karnını bedavaya doyurmaktadır, yine gir gün bir düğünde tesadüf eseri güzeller güzeli Anushkayı görür ve onunla tanışır. İkili arasında arkadaşlık başlar ve dost oldukları için Anushka hayali olan kendi işyerini açma fikrini Ranveer'e söyler. Esas oğlanda kıza ortalklık teklifinde bulunur. Anushka bu teklifi tek bir şartla kabul edecektir, kesinlikle aşk yaşanmayacak, birbirleri ile sürekli arkadaş ve iki dost olarak kalacaklardır. Ranveer teklifi kabul eder fakat bu güzellik sayesinde verilen söze uymak pekte mümkün olmayacaktır. Badn Baaja Baaraat hint filmini full hd hintfilmi.net sitesinden izleyebilirsiniz...
    Band Baaja Baaraat İzle 7.0 / 10 2 kullanıcı oyu.
    7.0
    ( Toplamda 2 oy verildi. )

        7.2   68.068

Background
Adblock Tespit Edildi! Adblock ile bu partı izleyemezsiniz. Lütfen reklam engelleyici eklentinizi devre dışı bırakınız ve sayfayı yenileyiniz!
Yorum Alanı 45 Yorum Yapılmış
  1. avatar
      melodi 27/02/2018 18:19:11

    alt yazının arkasından atlı koşturuyo bu nasıl bi iş ya olmamış alt yazı problemi sıkıntılı :(((((((((

  2. avatar
      melodi 27/02/2018 18:19:11

    alt yazının arkasından atlı koşturuyo bu nasıl bi iş ya olmamış alt yazı problemi sıkıntılı :(((((((((

  3. avatar
      es 19/02/2018 00:05:19

    altyazıda sorun var ileriden gidiyor

  4. avatar
      Hüseyin 21/12/2017 19:27:24

    film eklendi silinmiş yine ekledik demişsiniz ama yine silinmiş filmleri upload ederken isimlerini farklı yapsanız filmler silinmese ve sadece openload dan değilde bir kaç farklı alternatif link daha olsa ??????? İyi çalışmalar ….

  5. avatar
      merve 22/04/2017 23:12:02

    admin 2. ayda bu film icin yazmisim ama ne cevap atmissiniz nede yenilemissiniz. bakar misiniz lütfennnnn

    • avatar
        admin 24/04/2017 09:32:06

      Merhaba güncellemiştik fakat yine silinmiş tekrardan güncelledik izleyebilirsiniz.

  6. avatar
      merve 03/02/2017 21:51:25

    slm admin. film acilmiyor. hata veriyor. baska alternatifler yüklerseniz sevinirim.

  7. avatar
      SeneR 03/08/2016 23:59:12

    harikaaaaaaaaaaaa Supeeer Muhtesemmmmmmmmmmmmmmmmm !!!!

  8. avatar
      selin 03/06/2016 21:39:48

    bende dum dum şarkısıyla buldum bu filmi gerçektende eğlenceli ve güzel bi filmdi vee anushka sharma ve ranveer singhi birbirine çok yakıştırıyorm tatlı bi ikili

  9. avatar
      seyma 18/01/2016 03:43:43

    Fiomi izlerken iki seyi cok istedim ve bir seyi gercekten ypicam
    1-hindistana gidip dugun organizatoru olmak
    2-deli bir adamla ortaklik yapmak
    Ve sunu kesinlikle yapicam ileride dugunum kesinlikle hint esintili olucak sarki olarak ise ilk shadi mubarak calicak? film mukemmel kesinlikle izlemelisiniz hele o danslar sarkrkilar o dum dum a oldum

    • avatar
        khan 26/03/2016 21:52:58

      iyi bir fikir yapabiliriz,,,ben pakisanda bunu yapmaya dusunuyorum

  10. avatar
      seyma 18/01/2016 00:46:20

    Dugunlere girip bedavaya yemek yiyor cumlesi aklima direk 3 idiots daki dugun sahnesi nigertirdi. Umarim iyidir

  11. avatar
      n-off nuray 23/05/2015 17:50:34

    muhtesemdi

  12. avatar
      Derya 07/04/2015 19:21:33

    Guzel, en azindan eylenceli. Anuska ve Ranveer iyi bir ikili,bir-birlerine yakiwyorlar bence. izlemeye deyer bir film.

  13. avatar
      GÜL 19/03/2015 02:59:39

    Muhteşemdi bee…!
    Ranveer Sınghe bayıldım bu filmde Adam Karizma yaaa…

  14. avatar
      kader 16/02/2015 22:58:57

    filmin kalitesi yükseltilemez mi

  15. avatar
      mihrican 31/01/2015 03:03:47

    Zaten Hint filmlerinin hayranıyım…Ama filmdeki Dum Dum şarkısı beni buraya getirdi. Sözlerini ezberledim artık… Sayenizde sözlerinin anlamını da öğrenmiş oldum. Filmin kalitesi 360 civarı ama yinede diğer sitelerde yok ve hiç yoktan iyidir…Çoook teşekkürler…

  16. avatar
      melek 15/01/2015 21:03:19

    Harika bir film pür dikkat özledim 🙂

  17. avatar
      Zeynep 25/12/2014 01:10:18

    Admin Ranverin Kiil Dil’i ekleyebilir misin ? Birde arjun kapoor ve prineeti chopra yı da oyuncular katagorisine alsan senden iyisi olmazz 🙂

  18. avatar
      ali emre 18/12/2014 22:36:19

    keyifli eğlenceli bir film sıkılmadan izleyebilrsiniz 10 üzerinden 7 🙂

  19. avatar
      yavuz 26/10/2014 19:34:16

    keyifli bir film

  20. avatar
      sssbollywoodsss 14/10/2014 00:40:44

    filmi daha izlemedim ama şarkılarının hepsini ezberledim.. mükemmel şarkılar var arkadaşlar dinlemenizi tavsiye ederim..

  21. avatar
      elif 12/08/2014 17:36:50

    admin ROCKSTAR ı yükler misnnn

  22. avatar
      gulnar 13/07/2014 14:50:32

    harika bir film.romantik komedi….

  23. avatar
      sevgin 06/07/2014 10:49:13

    Özgün bir senaryo ve müthiş bir iş çıkarmış Anushkam.Kesinlikle seyredilmesi gereken bir duygusal komedi.Hollywood’un üretemediğini artık Bollywood üretiyor.Eh ne diyelim darısı artık Türk filmlerine.

  24. avatar
      ceyda 29/05/2014 00:56:35

    Film cok harika ve komik egleceli film oluryor;)

  25. avatar
      aslı 19/05/2014 21:00:57

    çokkk eğlenceliydi 😉

  26. avatar
      yasemin 16/04/2014 12:47:56

    çok eğlenceli bir filmdi senaryo çok güzeldi biizm şu türkler de şöyle filmler yapsalar senaryo çalmadan….

  27. avatar
      hayrettin 11/04/2014 19:57:54

    Çok güzel flimdi teşekkürler

  28. avatar
      kltgn 19/03/2014 23:58:59

    Ranveer Singh oyuncular arasında yok anushka bile var adam yeni belki ama Ödül törenlerini izlerseniz Ranveer e değer verildiğini ve geleceğinin olduğunu anlarsınız ki şuanda bundan başka güzel filmleri var admin onu da oyuncular kategorisine alabilirsin bence

    • avatar
        admin 20/03/2014 10:43:24

      Merhaba
      Ranveer Singh eklendi.
      İyi seyirler…

  29. avatar
      Azeri Kızı 06/03/2014 16:19:07

    Çok güzel bir filmdi çok beğendim herkese tavsiye ederim…

  30. avatar
      FutureChoice 01/12/2013 01:32:21

    Aşk ve İş asla birbirine karışmamalı.. Sakın bana aşık olma!..
    Böyle saçma bir kuralı koyduktan sonra onu bozan yine aynı kişi olursa, bir de çocuk tarafından sevilmediğini anlarsa ne olur.. Ortaklık bozulur her şey dağılır değil mi?.. Nitekim öyle de oldu. Peki sonra birlikte mükemmelken ayrı ayrı bu iki kişi hayatlarına kaldıkları yerden devam edebilir mi?…
    Çok severek izledim.. Sıkılmadan izleyeceğiniz bir Romantik komedi…

  31. avatar
      cihan öztürk 11/11/2013 01:42:18

    mükemmeldi

  32. avatar
      Tugba 03/11/2013 02:21:31

    Sayfa yanındaki reklamlardan ne yorumları nede başka bişeyi göremiyoruz. Reklamında bi adabı vardır tam sayfa sadece reklam alsaymışınız daha iyi olurmuş

  33. avatar
      fatima 02/11/2013 16:53:45

    3 defa izledim, izlmeye de devam edicem, çok güzel ve eğlenceli…

  34. avatar
      yasemin 31/10/2013 16:33:29

    film mukemel cok begendim <3

  35. avatar
      g 18/10/2013 23:14:23

    eğlenceliydi

  36. avatar
      kltgn 22/09/2013 05:46:52

    kalitesini biraz yükseltseniz videoların en azından 480 olsun

  37. avatar
      AysL 15/07/2013 17:56:14

    güzel ve eğlenceli bir filmdi tavsiye ederim

  38. avatar
      halim aydin 05/07/2013 11:01:44

    bay admin siz nerde olsaniz her seyin guzeli var tesekkurler sayende guzel filmler izliyoruz kutlarim hayatiniza basarilar dilerim

  39. avatar
      eda 30/04/2013 21:34:37

    band baaja baaraat off müthişti teşekkürler

  40. avatar
      asin 26/04/2013 21:53:18

    sevimli bir filmdi.anushka yı zaten severim nerde oynasa beğenirim :=) ben müziklerini filmden daha çok beğendim harika olmuş

Hint Filmi İzle - Google Sitemap - Resim Sitemap Hintfilmi.net sitemizden 2013 senesinde ve daha önceki senelerde yayınlanmış olan bollywood-hint filmlerini full hd kalitede kesintisiz bir şekilde izleyebilirsiniz. Hint Filmi İzle mek için play butonuna bastıktan sonra bir süre beklersin film otomatik olarak yüklenir ve izlerken kesinti yaşamazsınız. Sunucularımızda hiçbir şekilde video,film barındırılmamaktadır, filmler youtube,open gibi paylaşım sitelerinden izlettirilmektedir. Telif hakkı ve diğer problemleriniz için lütfen bizimle iletişim bölümünden irtibata geçiniz. Dram-romantik-komedi ve diğer kategorilerden hint filmi izlemek için doğru adrestesiniz...