1. Happy New Year 2014 Full İzle

    Happy New Year 2014 Full İzle

    720p Türkçe Altyazı

    2014 senesinin beklenen filmi Shah Rukh Khan ın başrol oynadığı Happy New Year, yani Türkçe karşılığı Mutlu Yeni seneler filminin orijinali çıkmıştır. Filmde sürekli kaybeden bir takım vardır. Bu soygun takımının kendi çapında milyonlarca hayranı bulunmaktadır. Takım artık para kazanmayı bir kenara koymuş fanlarını hüsrana uğrattıkları için üzgündür ve onların gönlünü kazanabilmek için, daha önce hiç denenmemiş dünyanın en büyük elmasını soyma girişiminde bulunurlar. Bakalım bunda başarılı olabilecekler mi?
    Happy New Year 2014 Full İzle 8.7 / 10 2 kullanıcı oyu.
    8.7
    ( Toplamda 2 oy verildi. )

        6.8   270.788

Background
Adblock Tespit Edildi! Adblock ile bu partı izleyemezsiniz. Lütfen reklam engelleyici eklentinizi devre dışı bırakınız ve sayfayı yenileyiniz!
Yorum Alanı 148 Yorum Yapılmış
  1. avatar
      Gül 16/05/2018 10:32:24

    Shahrukh Khan gibi efsane olur da izlenmez mi harika bir film hem eğlenceli hem de çok komik Charlie beni benden aldı izleyin kesinlikle pişman olmazsınız

  2. avatar
      Gül 16/05/2018 10:32:24

    Shahrukh Khan gibi efsane olur da izlenmez mi harika bir film hem eğlenceli hem de çok komik Charlie beni benden aldı izleyin kesinlikle pişman olmazsınız

  3. avatar
      TUFAN AKTEPE 21/02/2018 11:15:43

    SHAH RUKH KHAN BEN BU ADAMI BOLİVIT FİLMİDÜNYASINDA TEK GEÇERİM ARKADAŞLAR TAMAMMI GERİSİ TEFERRUATDIR BENİM İÇİN

  4. avatar
      TUFAN AKTEPE 21/02/2018 10:59:33

    MUHTEŞEM FİLİMDİR HEP FİLİMLERİNİ KEYİFLE İZLERİM ENÇOK SEVDİĞİM FİLMİ VEER ZARA FİLMİNE BAYILIYORUM ARKADAŞLAR

    • avatar
        TUFAN AKTEPE 21/02/2018 11:05:11

      HAKİKATEN HİNDİSTANIN KİNG DEDİKLERİ KADAR VAR HER ŞEYDEN ÖTESİ FİLİMLERİNDE DÜRÜST HAKSIZLIĞA TAHAMMÜLÜ OLMAYAN TATLI VE İNSANLARA KARŞI SAYGILI BU ADAMI ÇOK SEVİYOR VE TAKDİR EDİYORUM ARKADAŞLAR

  5. avatar
      demet 07/02/2018 02:43:08

    iyiki izlemişim shrukh oynarsa güzel olmazmı şahane pismanlığım keşke daha önca izleseydim bu filmden yıllarca mahrum kalmışım teşekkürler türkçe çeviri için aşk trenindede beraber oynamışlardı deepika ve shrukh oda çok güzel ve komikti

  6. avatar
      berna 01/12/2017 04:49:20

    Süperrrrrrrrrrrr cok keyif aldim Harikasin Shah Rukh Khan

  7. avatar
      Çiğdem 21/06/2017 21:40:31

    Hayatımda hiç bu kadar harika bir film izlemedim. BAYILDIM.İyi ki de izlemişim

  8. avatar
      Fulden 28/03/2017 05:12:36

    Tek kelimeyle BAYILDIM!! Kolay kolay yorum yazmam ama bunun için vakit ayırarak yazıyorum çünkü saat sabahın 5 buçuğu ve ben böylesine harika bi filmin sonuna geldim. Kesinlikle terddüt etmeden açıp izlemenizi tavsiye ederim! Yarın tekrar annemle birlikte izleyeceğim:))))

  9. avatar
      Edanur 13/03/2017 14:17:42

    Harikaaaaaaaaaa???????

  10. avatar
      ebru 09/02/2017 04:35:03

    YYaaaaa bayıldımmmm <3 <3

  11. avatar
      seymaaslanci 07/08/2016 01:44:17

    Budur film …bayıldımmmm ❤❤çok güzeldi harikaydı 10 numaraydı…??

  12. avatar
      hatice nur 18/06/2016 19:14:25

    basları çok sıktı ya devamını getiremedim bende 🙁

  13. avatar
      gulya.SRK 07/06/2016 18:20:19

    BENİM AŞKİTOM BİR TANEEEEEEEEE…ALLAH SHAHRUKH’UMU VE ONUN AİLESİNİ KORUSUN…
    Film hakkında ne diyeyim ki?HARİİİİKKKKKAAAA…Çünki aşkitomun sihri var orda…FİLME KÖTÜ DİYENLER:YA GÖZÜNÜZÜ YA DA BEYNİNİZİ DOKTORA GÖTÜRÜN,BENCE…
    Çok teşekkürler admin ve çevirmenler…Kaçıncı izleyişim unutdum ama yorum yazmak şimdi aklıma geldi…Harikasınız ve hep böyle kalın…

  14. avatar
      webnem 29/01/2016 11:15:34

    bayildim.

  15. avatar
      sevda damla 09/12/2015 05:05:45

    Harika bi filmdi.. Gerek oyuncu kadrosu, gerek konusu, gerek filmdeki titizlik ve ince espriler.. Bayıldım… Kesinlikle çok güzeldi. Eğer ki siz de izlemek için yorumlara bakıyorsanız tavsiyemdir kesinlikle beğeneceksiniz.. İzlemenizi tavsiye ederim. 🙂

  16. avatar
      gülten 10/11/2015 15:44:13

    Tek kelimeyle hariika bi film olmuş. Shah Rukh Khan içinde olduktan sonra kötü olamaz zaten o ayrı bi şey ☺

  17. avatar
      Emily 23/08/2015 18:03:05

    Supeeeeeer bir film!emeği geçen herkesin eline sağlık.bayıldım vallah

  18. avatar
      Hazal 10/08/2015 20:52:24

    Film süper çok begendimmmm 🙂

  19. avatar
      Seda 06/08/2015 12:39:02

    Ben filmi izledim süperr

  20. avatar
      Filmci 10/07/2015 14:04:58

    Daha önceden bir defa izledim ama şu anda izleyemiyorum ”video is not available” diyor ,neden açılmıyor acaba ?

  21. avatar
      okuryazar 01/07/2015 00:40:25

    Ben yeni üye oldum siteye yorum yapabiliyorum ama baska bir üyenin yazdıgı bir şeyi yanıtlıyamıyorum yorumun altında alt yorum aacılıyor ya onu kast ediyorum.Cevap yazarsanız sevinirim

  22. avatar
      okuryazar 01/07/2015 00:38:24

    Film gayet güzeldi ben sevdim:)

  23. avatar
      dilek 06/06/2015 22:41:08

    sıkılmadan izleyeceğiniz çok eğlenceli bir film

  24. avatar
      asya 28/05/2015 19:43:45

    film elaaaaaaaaaaaaaaa yenisi cikmiycakmi?

  25. avatar
      tofiq 20/04/2015 17:42:03

    filim harika hayatmda gorduyum en guzel filimlerden biri

  26. avatar
      superisiiii 13/04/2015 17:28:11

    film harika zaten kadro tas tamam olmuşşşşş yine her zamnki gibi shuhrah khana yarışır bir film inşaalllah hep boyle basarılı işler yaapaaaararrrrr

  27. avatar
      Emre 10/04/2015 22:22:05

    Bu filme birçok kişi güzel demiş ancak ben belki de beklentimi çok yüksek tuttuğumdan filmi beğenmedim.Bu kadroya böyle klişe bir senaryo ve saçma sapan dövüş sahneleri yakışmamış.SRK’nın bunu beşe katlayacak birçok filmi var.Özellikle dövüş sahnelerini komedi yerine ciddi bir şekilde yapsalardı filmin hikayesinin gerçekçiliğini baltalamazdı.Zaten filmin başından sonunda ne olacağı tahmin ediliyor.

  28. avatar
      sait 17/03/2015 03:56:15

    Film güzel…abartı olayını dozunda tutsalar daha iyi olacak ama…

    birde şu hindu hantunların ortası yok….ya çok güzel ve seksi oluyorlar ya da çirkin,evet çirkin…deepika ilk versiyona girenlerden tabiki..

  29. avatar
      GÜL 11/03/2015 04:36:57

    bayılıyorum bu filme ya kaç kere izledim çok güzel

  30. avatar
      mrv 08/03/2015 00:25:03

    admin filmde sorun mu var. cok donuyo, bnm nettede sorun yok . ya videoda var yada bnm pc de var sorun izleyemedm 🙁

    • avatar
        admin 08/03/2015 10:46:42

      Donma sorunu bağlantınızla alakalı bağlantınız yavaş veya kesiliyorsa donma olur. İnternet hızınız yavaş ve 720p izlemeye çalışıyorsanoz oda donma yapar daha düşük kalitelerde açmayı deneyiniz…

  31. avatar
      feyza 24/02/2015 01:48:34

    harıka bır fılm kesınlıkle tasıye ederım cok begendımm shahrukh khan gıne muhteşemdıı

  32. avatar
      Sena 23/02/2015 17:33:32

    Bi SRK hayranı olarak daha fazla bu saçmalığa dayanamadım. Benim için büyük bir hayal kırıklığı oldu, ilk defa bir filmi yarım bırakıyorum, hem de Shahrukh Khan’ın filmi! Çok kez denenmiş saçma soygun filmlerinden olmuş. Maskeli Beşler serisi gibi.. Her şey nedense çok basit ve sıradandı. O abartılı dövüşler uçuşlar falan filmin kalitesini düşürmekten başka hiçbir işe yaramamış. Bir yerden sonra sardırayım filmi dedim, Deepika girince belki filmin havası değişir diye. Ne yazık ki işe yaramadı. O izleye izleye doyamadığım Hint filmleri gibi değil de, Türkiye’de haftalık vizyona konulacak basit sıradan filmler gibiydi. Keşke önceki filmlerin o kadar kaliteli olmasaydı King KHAN, şu anda bu hayal kırıklığını yaşıyor olmazdım. Ben 40 dakika dayanamadım, izleyenler 3 saat nasıl dayanmışlar şaşırıyorum. İzlemeyen arkadaşlara tavsiyem, eğer boş boş 3 saat sırf SRK izlemek için izleyecekseniz buyrun, Shahrukh her zamanki gibi yine çok sempatik. Ancak filmden gerçekten beklentileriniz varsa ve iyi vakit geçirmek istiyorsanız çok daha iyi filmler varken vakit kaybetmeyin derim. Teşekkürler..

  33. avatar
      Oktay 22/02/2015 22:04:29

    cok guzel

  34. avatar
      maral 11/02/2015 21:57:50

    Hintliler bu işi biliyo abi başkada lafım yok kesinlikle izleyin…

  35. avatar
      Mert 11/02/2015 14:16:35

    Süper Bir Film İzlemenizi Şiddetle Tavsiye Ediyorum …
    Saol Admin …

  36. avatar
      GÜL 11/02/2015 00:42:36

    Gururla izleyeceğiniz muhteşem ötesi SRK fimi kaçırmayın derim 🙂 🙂 🙂

  37. avatar
      mehmet-SRK 05/02/2015 18:44:27

    Bu film mükemmel değildi çünkü mükemmel ötesiydi!:)
    bu soygunu planlayan zeki,cesur ve herşeyini ortaya koyarak müthiş bir intikam alan SRK, süpersin.:):)

  38. avatar
      ebu 30/01/2015 21:35:51

    Shah Rukh2un tüm filmleri güzel.. bu filmde drama- aksiyon-fantstik vd bir çok dal katılarak yapılmış old güzeldir..

  39. avatar
      zeynep 24/01/2015 18:45:47

    Shahrukh dan beklemeyeceğim kadar kötü bir filmdi.En kötü Shahrukh filmidir heralde.Beğenenler Shahrukh olduğu için beğenmişler heralde.sıkıcı basit kesinlikle zaman kaybı

    • avatar
        Öznur Özkurt 25/01/2015 16:30:31

      Sana şiddetle katılıyorum Zeynep..

      • avatar
          cslv 01/04/2015 22:26:18

        ben de sana şiddetle katılMıyorum 😀 Filmi beğenmeyebilirsiniz. Farklı beklenti içine girip hayalkırıklığına dahi uğrayabilirsiniz ama “en kötü Srk filmi” demek için ya çok az filmi izlemiş ya da sevmediğiniz için sözüm ona laf atıyorsunuz. Göz var nizam var deme ama…

  40. avatar
      suay8787 24/01/2015 13:22:42

    superrrr fılmdı admin tesekkurler tabı cevırmenlerede ayrıca tesekkurler
    İZLEMEYENLER İÇİN SÖYLÜYORUM KACIRMAYIN:)

  41. avatar
      süm 22/01/2015 11:29:00

    4 kere izledim kelimeler kifayetsiz KİNG KHAN yapmış gene yapacağını ve kadro çok süperdi diyecek pek laf yok açıkçası 2014’n en iyiy filmiydi

  42. avatar
      süm 22/01/2015 11:27:37

    admin bir şey soracağım filmde başlarda dans provası yapılırken kısa kısa bazı şarkılar çalıyor daha Deep gelmeden önce orada iki şarkı var biri sarı gömlekli adamın diğeri de şişko birinin dans öğretmeye çalıştığı şarkılar bunları indirmek istiyorum ama bulamadım isim verebilir misiniz?

    • avatar
        admin 22/01/2015 15:20:56

      Merhaba youtube a happy new year şarkıları olarak yazarsanız bulabilirsiniz isimlerini bizde bilmiyıruz maalesef.

      • avatar
          süm 25/01/2015 16:03:50

        anladım teşekkürler bu arada sitenizin daimi takipçisiyim çok sağolun çok memnunum 🙂 emeği geçen herkese teşekkürler

  43. avatar
      yıldız 20/01/2015 19:06:13

    Gayettt güzel bir filmdi ayrıca komiktia yağ tulumunun dans sırasında nöbet geçirip hepsinin ona uyum saglaması ayrı bi komikti Shah Rukh Khan gösterdi gene oyunculuğunu mükemmeldi..

  44. avatar
      khushi 17/01/2015 15:27:44

    mükememelin de ötesindeydi ve şarkıları harikaydı

  45. avatar
      svlyly 13/01/2015 20:49:02

    mukemmeldi vawww

  46. avatar
      aleyna 12/01/2015 16:53:02

    shahrukha bayılıyorumm zaten.oyuncu kadrosu mükemmelllll.konusuda yönetmenide.çevirisini yapanlardan allah razı olsunnnn

  47. avatar
      aleyna 12/01/2015 16:37:00

    film gerçekten harikaydı biraz sihirbazlar çetesini andırıyo ama hint filmi kendini her yerde belli ediyo

  48. avatar
      metin 09/01/2015 15:31:23

    nerden izleyecez site yasaklıyor
    hemde tüm siteler

    • avatar
        admin 09/01/2015 15:50:27

      Merhaba
      Metin bey ne yasaklıyor?
      Film açılıyor, vk blokesinden bahsediyorsanız kısa süreli sorunu çözdük, vk da açılıyor yani. Zaten bu film vk dışında 2 playera daha ekli oradan izleyiniz.
      Film açılıyor rahat bir şekilde izleyebilirsiniz.

  49. avatar
      Harun 08/01/2015 22:09:45

    Telefonundan oynat tuşuna basıyorum başlamıyor yaklaşık 10 dk Dr bekliyorum ama başlanıyor neden olabilir (internetim gayet hızlı)

  50. avatar
      Rıza Kaya 07/01/2015 23:30:21

    emeği geçen herkese tşkrler adamımsın admin süpperdi

  51. avatar
      elmas 06/01/2015 21:08:15

    sevgili admin iyi ki varsınız sitenize hayranım çok sağolun.

  52. avatar
      Almaz 05/01/2015 00:13:24

    Muhtesem otesi Super bir filmdi… Coook guzeldi… Beklediyiime ve izlediyime deydi… Tafsiyem hic durmayin ve izleyin derim… bu 3 cu izlyisim ve sonunda yorum yapiyorum.)))…

  53. avatar
      ilknur 04/01/2015 01:29:38

    Vasat

  54. avatar
      kumru 04/01/2015 00:28:58

    film bende açılmıyor adminnnn

  55. avatar
      Sibel 02/01/2015 03:15:41

    Kesinlikle izleyin!!!!!!

  56. avatar
      C€R€N 02/01/2015 00:53:38

    Öyle beklendiği gibi bir film olmadığı kesin tabi. Seneryo basit kalmış biraz. Ama oyuncu kadrosu gerçekten çok güçlü. Oyunculuklarıda güzel, kim kötü diyebilir ki? Ben izleyin derim..
    Puanım: 10/9

  57. avatar
      Leman 01/01/2015 17:14:43

    HINTFILMI.NET CEVIRMENLERI, ADMIN, YENI YILINIZ KUTLU OLSUN

    • avatar
        admin 01/01/2015 17:47:53

      Teşekkürler Leman Hanım sizede mutlu yıllar…

  58. avatar
      aliii 01/01/2015 05:22:21

    Film abartildigi kadar iyi degildi oyuncu kadrosuna guvenilmis oyuncular ne kadar iyi olursa olsun senaryo tamm bi fiyasko ikide bir kadere kufrediyorlar farah khani hic sevmem bu filmi izledikten sonra nefret ettim kadindan guya musluman papucumun muslumani farah 🙂

  59. avatar
      aishwarya 31/12/2014 22:10:50

    Shah Rukh Han yine döktürmüş…beğendim..

  60. avatar
      gozde 31/12/2014 21:40:32

    Iyi aksamlar ben note8 tablette tam ekran izleyemiyorum bana acil yardimci olabilir misiniz ?

    • avatar
        admin 31/12/2014 22:17:37

      Merhaba normalde sitemiz mobil uyumlu tabletlerden izlenebiliyor, ne hatası alıyorsunuz?

      • avatar
          gozde 31/12/2014 22:27:19

        Ekrani tam ekran yapamıyorum sadece genislet daralt secenegi çıkıyor

        • avatar
            admin 31/12/2014 22:30:26

          Filmi oynatıyorsa yapabileceğimiz birşey yok tam ekran olması lazım diğer sitelerde böyle bir sorun varmı?

          • avatar
              gozde 31/12/2014 23:26:11

            Evet tablette eksik olan bir programdan dolayi olabilir mi

          • avatar
              admin 31/12/2014 23:58:30

            Diğer sitelerdede aynı sorun varsa tabletinizde problem var demektir. Eksik olan programdan değilde bir eklentiden kaynaklı olabilir video programlarınızı güncellerseniz düzelebiliriz…

  61. avatar
      enes fikret yeşil 31/12/2014 17:15:27

    sevgili admin;
    ben hint filmleri meraklısıyım.bu sıra shah rukh khan filmlerine sarmış durumdayım.sana bişey sorucam eğer cevaplarsan çok memnun olurum.geçenlerde shah rukh khan’ın bi filmini bulmuştum,ama pc’deki biarızadan dolayı filmi kaybettim.adını da hatırlayamadığım için şimdi bulamıyorum.buraya konusunu yazsam bana yardımcı olabilir misin?
    fiilmin konusu:shah rukh khan babasının vasiyetinden dolayı köyünden bi kızla evlanmek zorunda kalmış.kızı sevmediği için kızı bırakıp evine dönmüş.oyun sırası şimdi karısına gelmiştir.
    filmin konusu kısmında aynen böyle yazıyordu.lütfen yardımcı ol

    • avatar
        admin 31/12/2014 18:29:48

      Merhaba Chennai Express olabilir mi?
      https://hintfilmi.net/ask-treni-chennai-express-izle.html
      Bu değilse Oyuncular kısmında Shah Rukh Khan filmlerine bakabilirsiniz afişini görünce hatırlayabilirsiniz belki…

      • avatar
          ThisMyKareenaKapooR 31/12/2014 20:15:56

        Merhaba;
        Arkadaşın aradığı film Chennai Express değil.
        Filmin konusu tanıdık geliyor.Öyle bir film izlediğimi hatırlıyom.
        Ama SRK oynamıyou sanki o filmde bende bakınırım.
        Eğer bulursam yardımcı olmaya çalışırım.
        Serdar

    • avatar
        naz 01/01/2015 20:15:15

      söylediğiniz konuda Dulha mil gaya isminde bir film var ama evlenip şehre dönen shah rukh khan değil, shah rukh filmde yan bir rolde oynuyor.

      • avatar
          enes fikret yeşil 02/01/2015 12:06:01

        naz teşekkür ederim.film dulha mil gaya’mış.ben onu SRK filmi sanmıştım.yine de bi izliycem.
        bu arada admin gerçekten süper bi site.izlediğim filmlerin çoğunu burdan ulaştım.emeğinize sağlık.hayırlı yıllar…

  62. avatar
      sssbollywoodsss 31/12/2014 11:04:39

    film çok güzeldi ama bazı sahneleri abartılı ve çok saçmaydı..ama yinede o sahneleri izlerken çok keyif aldım..

  63. avatar
      khn khan 28/12/2014 14:12:24

    admin sağol izledim en sevdiğim oyuncu sharuh khan dir çok tşk ederim eklediğiniz için

  64. avatar
      ela 27/12/2014 22:34:20

    Admin filmin hd si cikti altyazisi da daha kalitesi ne zaman yuklenecek acaba ????

    • avatar
        admin 28/12/2014 09:40:24

      Merhaba vk daki film zaten hd, diğer alternatif playerlarıda güncelledik oradan izleyebilirsiniz.

  65. avatar
      zuhal 27/12/2014 11:41:11

    reziz bir film. çok iğrenç sahneler var .para için çevrilmiş.yazık .

  66. avatar
      eda 27/12/2014 11:04:06

    Süper bir film yine shurkhkhan mukemmelsin

  67. avatar
      kenan 26/12/2014 23:40:05

    filmin konusunu yanlış girmişsiniz. filmde babasının intikamını almak için yapılan bir plan var.

  68. avatar
      --yns-destan-- 26/12/2014 23:09:45

    shahruhk khan benim adamım …butun filimleri izledim ve dünyada en cok beğendiğim actordur…

  69. avatar
      fatmagl 26/12/2014 20:45:01

    süper bir film çok uzun süredir bekliyordum sonunda izletebildim.

  70. avatar
      Nuri 25/12/2014 11:06:06

    öldüğümde eğer cennete gidersem hani orda her istediğimiz gerçek olcakya sürekli bu adam film yapsın bende izlim bunu isticem anasını satayım bu nedir ya erkek olmama ragmen bayılıyorum bu adama ve depikaya ulan her filmlerini izledim bıkmada bıkmıyorm normalde dansdan felan nefret ederim ama bu adamın filmlerindeki müzik olsun dans olsun izlettiriyor be kardeşim emeğe saygı teşekkürler 🙂

  71. avatar
      naz 24/12/2014 20:12:45

    merhabalar, benim merak ettiğim acaba filmin sinema çekimi olmayan versiyonu bulunursa yenilenecek mi, yoksa böyle mi kalacak, teşekkür ederim 🙂 ayrıca site çok güzel teşekkürler onun için de 🙂

    • avatar
        admin 24/12/2014 21:11:06

      Merhaba tabiiki hd versiyonu gelince güncellenecek bu şekilde kalmayacak…

  72. avatar
      illyyaass 24/12/2014 15:17:45

    Mükemmle bi film o kadr beklediğime değdi..:)

  73. avatar
      derebeyi1453 22/12/2014 02:36:21

    gerçek 720 p değil bu. lütfen 720 p yazarken gerçek nitelikte olduğundan emin olun. iyi çalışmalar kolay gelsin

  74. avatar
      oguz 21/12/2014 19:54:52

    haftalardir alt yazisini bekledigim film insallah guzeldir

  75. avatar
      mehmet özdemir 21/12/2014 15:18:36

    gerçek 720p ne zaman gelicek sinema çekimi olmayan

  76. avatar
      aygul 20/12/2014 14:49:41

    çok beğendim çok güzeldi Shah Rukh Khan ın oynadığı her film izlenir. tüm oyuncular rollerinin hakkını vermişler.

  77. avatar
      zeynep 20/12/2014 13:33:22

    görüntü kalitesinin düzeltirmisiniz lütfeeeen 🙂

  78. avatar
      hülya 20/12/2014 13:16:35

    yine Shah rukh Khan yine şahane bir film…Beklediğime değdi harika bir film….Bu filmi izleme imkanı sağladığınız için çok çok tşkrler iyiki varsınız…

  79. avatar
      simran 20/12/2014 00:12:18

    müthiş ti.tavsiye ederim

  80. avatar
      Jasmine 19/12/2014 22:03:15

    muhteşem bir film altyazıyı beklememe değmiş. Ayrıca filmde SHAH RUKH KHAN ABHİSHEK BANCHCAN DEEPİKA PADUKONE oynuyor bu isimler bile filmi muhteşem yapar siteye çok teşekkür ederim

  81. avatar
      Esra 19/12/2014 16:14:47

    Arkadaslar süperrr bayıldımm 100kere izlerim sıkılmadan mükemmel 10 üzeri 10;))))

  82. avatar
      ishika 19/12/2014 10:12:22

    arkadasla hala mi merakla bekliyosunuz altyazi cokdan cikdi hatta izledim bile baska sitelerede bakin reklam yapma gibi bi amacim yok tabii

  83. avatar
      bayramherdem 18/12/2014 00:15:04

    2 aya yakın oldu film çıkalı. Hala İngilizce altyazısı çıkmadı mı Türkçe’ye çevirmek için??

  84. avatar
      susqunseyyah 17/12/2014 06:01:04

    Lutfen tr alt yaziyi ekleyin acil

  85. avatar
      SON IMPARATOR 16/12/2014 22:04:00

    SRK Kral’sın .. Dünyanın bir numaralı oyuncusu… OYNADIĞIN HER ROLÜN HAKKINI VERENSİN

  86. avatar
      eslim 15/12/2014 13:06:38

    admin cok baski yapiyoruz sana ama gercekten cok merakla bekliyoruz ben en kisa surede duzgun altyaziyi bulucana inaniyorum:)))

  87. avatar
      Vugar 13/12/2014 20:54:35

    Admin Ne zaman paylasilicaq bu filmin turkce alt yazisi ??? 🙁 lutfen ne zaman paylasilicaq bu sayfada bu filimin turkcesi deyermisiniz ?

  88. avatar
      beyza 12/12/2014 15:15:47

    Altyazısı çıkmışsa niye yüklemiyosun admin emeğine saygı duyuyorum ama amacım bizi bekletip sitenden soğutmakmı anlayamadım ?

    • avatar
        admin 12/12/2014 19:38:53

      Beyza hanım düzgün altyazı ve düzgün görüntü kalitesi bekliyoruz, amacımız tabiki soğutmak değil hiçbir ziyaretçimizi, aksine sürekli ziyaretçi çekmek için elimizden geleni yapıyoruz.

  89. avatar
      ranii 12/12/2014 13:54:42

    görüntü kalitesindeki vasatlık nedir acaba 360 nedir yani

  90. avatar
      kajol shahrukh fans 07/12/2014 23:17:46

    Admin hince bilmiyoruz atyazilisini nezaman gorebiliris sayfada acama bi tarih verin en azindan

  91. avatar
      ulker 07/12/2014 12:55:44

    ben de izledim filmi cok guzel bi filmdi kisaca bunu diye bilirim

  92. avatar
      merve 07/12/2014 02:22:25

    ne zamandır bu filmi bekliyodum bende benim gibi bekleyenler vardır diye site ismi vermiştim site tanıtma amacım kesinlikle yok iyi niyetli olduğum bilinsin isterim..

  93. avatar
      Leman 06/12/2014 12:49:08

    hayir sizin sitenizde deyil, ben baka bir hint filimlerinin oldu bir sitede sizin sitenizin adini vermisdim

  94. avatar
      Leman 06/12/2014 11:19:04

    Merve arkadasimizin yapti gibi bende baska bi sitede yasak oldunu bilmeyerek sizin sitenizin adresini vermisdim aslinda ben izlemek isteyen arkadaslara yardimci olmak adina vermisdim sanirim Merve arkadasimizda iyi niyetli davranmak istemis ama tabiki yasak beni kendini akilli sanan biri azi bozuk bir sekilde uyardi halbuki site yoneticileri hic bir sey soylemedi tabiki boyle yanlis birsey yaptim icin ben site yoneticilerinden ozur diledim ama hemin sitede sizin sitenizin adinin odu yorum halen var

    • avatar
        admin 06/12/2014 11:31:34

      Leman Hanım estağfurullah önemli değil zaten tam link verirseniz yorum onaya giriyor fakat bazı arkadaşlar bilinçli şekilde yazıyor yorum onayına takılmadan site adresi veriyorlar onları siliyoruz zaten. Hangi yorum var bizim sitemizde o kısmı anlamadık, sitemizde başka sitenin reklamımı var?

  95. avatar
      merve 06/12/2014 02:16:40

    Sizde yayinlayinda insanları bekletmeyin artik ne zamandır boşuna beklemişim!!!

    • avatar
        admin 06/12/2014 09:07:05

      Merve hanım başka sitede varsa film oradan izleyebilirsiniz tabii ki, iyi seyirler…

      • avatar
          Sedanur SRK 06/12/2014 13:44:45

        Ya admin hadi bir an önce bu siteye de koyda boşuna beklemeyelim dimi ?

  96. avatar
      merve 05/12/2014 03:32:26

    Filmin konusunun yazdiginiz konuyla hicbir alakasi yok!!!

  97. avatar
      merve 05/12/2014 03:29:24

    *******da filmin altyazilisi var arkadaşlar

    • avatar
        admin 05/12/2014 09:34:48

      Merve hanım site adresi vermek ve reklam yapmak yasak bilginize…

  98. avatar
      Serdar Çankuş 02/12/2014 23:07:02

    Filmi izledim mükemmeldi kesinlikle SRK klasiği,
    Filmin konusu SRK’nın babası iftiraya uğrar hırsızlık suçundan ve SRK intikamını almak ister ve arkadaşlarından yardım ister.55 dakikada Deepika geliyo ve SRK’nın babasına iftira atan adamın çok değerli elmasını çalmaya çalışacaklardır.

    Dipnot:Deepika yine çok Tatlı:):)
    /SerdaR

  99. avatar
      Serdar Çankuş 02/12/2014 21:10:33

    Merhaba,
    Sn. Admin Happy New Year Ve Khoobsurat filmlerinin alt yazısı çıkmıştır.
    Reklam olmasın diye sitenin ismini yazmıyorum.
    En kısa sürede yüklerseniz izlemeyen arkadaşlarda faydalanmış olur.
    Teşekkürler.
    /SerdaR

    • avatar
        Sedanur SRK 04/12/2014 21:18:31

      Abi noooolur söyle nooooolurr! Allahini seviyosan söyle abi noooooooooluuuuur!!! Bu filmi en kisa zaman içinde izlemem lazim lütfen!!!

  100. avatar
      LEMAN 02/12/2014 06:42:48

    ALT YAZI NEZAMAN CIKICAK?

  101. avatar
      çaresiz şaşkın 01/12/2014 23:35:43

    Ya android tablet üzerinden Açılmıyor 🙁 mobil izlenmiyormu

  102. avatar
      Derya 01/12/2014 17:06:45

    Sabirsizlikla beklediyim filimler sirasinda ikincisi buydu amma alt yazisinin olmamasi bira uzucu.MERAKLA BEKLIYORUM UMARIM COK UZUN SURMEZ.

  103. avatar
      Sedanur SRK 30/11/2014 22:35:11

    Admin lütfen en kisa zamanda altyazi çiksin… dogum günüm de izlemek istiyorum lütfennn… 19.12 dogum günüm lütfennnn!!!

  104. avatar
      şeyda 30/11/2014 17:52:40

    Orjinal haliyle izledim 🙂 altyazıyı bekliyoruz. Hergün kontrol ediyorum.

  105. avatar
      kubraaa 30/11/2014 17:47:51

    istisnasız her gün altyazı gelmiş mi diye bakıyorum 🙂 beklemedeyiz 🙂

  106. avatar
      emrullah 29/11/2014 16:20:11

    çıksın filmm

  107. avatar
      sinem 29/11/2014 14:29:08

    admin be ne zamandir bu filmi bekliyorum.ya liutfen film ciksin artik

  108. avatar
      özgür 28/11/2014 21:52:15

    admin bey altyazısı bang bang filmindeki gibi olacaksa eklemeyın.sonra fılımı takıp edemıorm acaba nerde altyazı gelecek dıe merak edıyorum. )) sıtenız guzel yınde tşklr..

  109. avatar
      crazy 27/11/2014 23:26:32

    görüntü kötü neti ne zaman gelir

  110. avatar
      çisem 27/11/2014 16:49:04

    adminnnn ALTYAZI LÜTFENNNNNNNNNNNNN

  111. avatar
      Muradik 24/11/2014 14:10:46

    Admin altyazi ne zaman cixacaq?

  112. avatar
      petek 23/11/2014 17:58:51

    Lütfen altyazı yapın lütfen pliiisss

  113. avatar
      eliff 17/11/2014 23:26:25

    yaa bukadar kişiyi yalvartmayın lütfen amaa..!!

  114. avatar
      ulker 17/11/2014 09:07:27

    admin,mary kom cabucak cikti.bunu da istiyorum.lutfeeeeeeeennnnnnnnnn

  115. avatar
      bobo 16/11/2014 18:46:47

    admin altyazi please

  116. avatar
      bobo 16/11/2014 16:46:05

    admin yalvaririm turkce altyazi kulun kopeyin olayim

  117. avatar
      ulker 16/11/2014 11:21:14

    admin altyazi lutfennnnnnnnnnnnnnn

  118. avatar
      Derya 15/11/2014 16:53:50

    Gercekten de merakla beklediyim bir filimdi amma alt yazisinin olmamasi beni uzdu o yuzden umarim Admin kisa amma en kisa surede alt yazlisini yapib yuklersiniz.

  119. avatar
      feride 09/11/2014 20:47:08

    çok merak ediyorum lütfen altyazılı olanı yüklermisnin admin

  120. avatar
      ulker 08/11/2014 14:55:26

    admin altyazi cikarsa cok sevinirim

  121. avatar
      mervesrk 05/11/2014 23:52:11

    dhoom 3ten daha merakla beklediğim bi film gerçekten en kısa sürede çıksın altyazısı lütfeeennnnn!!!!!!!!

  122. avatar
      müge 05/11/2014 20:53:07

    türkçe altyazılısı çıkar çıkmaz izliycemmm! meraktan çatlamak üzereyim 😀 <3 SHAHRUKH&DEEPİKA favorilerim :3 <3

  123. avatar
      ThisMyKareenaKapooR 05/11/2014 20:15:27

    gerek oyuncu kadrosu,gerek yönetmeni,gerekse konusu çok hoş bi film olcak gibi.Türkçe alt yazı en kısa sürede çıkar inş.

Hint Filmi İzle - Google Sitemap - Resim Sitemap Hintfilmi.net sitemizden 2013 senesinde ve daha önceki senelerde yayınlanmış olan bollywood-hint filmlerini full hd kalitede kesintisiz bir şekilde izleyebilirsiniz. Hint Filmi İzle mek için play butonuna bastıktan sonra bir süre beklersin film otomatik olarak yüklenir ve izlerken kesinti yaşamazsınız. Sunucularımızda hiçbir şekilde video,film barındırılmamaktadır, filmler youtube,open gibi paylaşım sitelerinden izlettirilmektedir. Telif hakkı ve diğer problemleriniz için lütfen bizimle iletişim bölümünden irtibata geçiniz. Dram-romantik-komedi ve diğer kategorilerden hint filmi izlemek için doğru adrestesiniz...