1. N.H 10 Hint Filmi İzle

    N.H 10 Hint Filmi İzle

    720p Türkçe Altyazı

    Bir kadın hayatında olan bütün olumsuzluklara rağmen ayakta durmaya çalışmaktadır. Katillerin arasına düşen kadın ve yeni sevgilisi zor zamanlar geçirir ve katillerin arasından kurtulmak için sürekli kaçmak zorundadırlar. N.H 10 2015 filminin fragmanını hintfilmi.net ten izleyebilirsiniz.
    5.0
    ( Toplamda 0 oy verildi. )

        6.9   33.354

Background
Adblock Tespit Edildi! Adblock ile bu partı izleyemezsiniz. Lütfen reklam engelleyici eklentinizi devre dışı bırakınız ve sayfayı yenileyiniz!
Yorum Alanı 42 Yorum Yapılmış
  1. avatar
      ekin 09/12/2015 15:55:52

    gayet güzel bir filmdi sıkılmadan izledim. zaten severim ben böyle gerilim tarzı filmleri

  2. avatar
      nazim 09/12/2015 03:00:31

    bos bosuna vaxtinizi aparmayin Anuskaya hec yarasmayan bir filmdi. Cox sixici

  3. avatar
      Niklas34 10/08/2015 00:21:23

    begendim. 10 üzerinden 8

    @Admin
    Tsk
    @leman
    Senin yorumundan sonra seyretmeye karar verdim
    Tsk

  4. avatar
      LEMAN 05/08/2015 11:51:42

    GUZEL BIR FILIMDI BEN GEELDE ROMATIK KOMEDI IZLERIM BU FILIMEDE BASLARKEN SIKILIRSAM BIRAKIRIM DIYEREK BASLADIM AMA SOLUKSUZ IZLEDIM BANA GORE GUZELDI KIMINE GORE FENA DEYIL IZLEYIP KARAR VERIN HERKESE IYI SEYIRLER

  5. avatar
      meerA jaan 05/08/2015 00:44:43

    Lütfen bir cevap ala bilir miyim? Bu filmi hangi programla indire bilirim?

  6. avatar
      meera 17/07/2015 02:17:35

    Hangi programlan bu filmi indire bilirm? =)

    • avatar
        bngs 02/08/2016 18:07:47

      filmi indirmek için programa gerek yok.youtube’dan treajen kanalının internetten programsız film indirme 2016 videosunu izleyebilirsiniz

  7. avatar
      Rıdvan 06/07/2015 12:24:16

    tam da bizim insanlarımızı anlatmış. çok farkımız yok.

  8. avatar
      Öznur 23/06/2015 13:18:30

    Filmi heyecanla bekleyip izleyenlerdenim. Filmi çok beğendim. Normalde dram, romantik,komedi izlerim. Gerilime hiç katlanamazdım ama bu film gerçekten çok iyi. Anushka çok iyi bir iş başarmış. bayıldım. Tavsiye ederim :))

  9. avatar
      bahar 22/06/2015 10:35:28

    admin nh10 ne demek (yazmazsan bir daha b u siteden film izlemem çünkü çok merak ediyorm ne alaka çıkaramadım çünkü (ç

  10. avatar
      AS 19/05/2015 16:11:14

    Kadına şiddet ve sonuçta mecbur da olsa o şiddete göz yuman bir kadın.Tam da hayat bu film.Haksızlık görünce sussan mi konuşsan mi bilemezsin ya tam da o.Yapılan hata değildi müdahale etmesi gerekirdi adamın.Çok çok beğendim.Son sahneleri biraz fazla şiddetli olsa da insanın cani yanınca normal karşılıyor.

  11. avatar
      zlyhaam1 18/05/2015 14:06:22

    Filmi çok beğendim süperdi.

  12. avatar
      eysude 15/05/2015 16:25:46

    bence izlenmeli,güzel bir film

  13. avatar
      necibe 14/05/2015 14:31:03

    mütkiş bi filmdi hollywodda taş çıkartır bence, düşünmeyin izleyin çok etjileyici ve sürükleyici her sahnesi öyle…

  14. avatar
      Elif Özkale 08/05/2015 22:00:04

    Mükemmel bir film olmuş Anuskha SÜPER

  15. avatar
      marshall 07/05/2015 20:40:22

    coooooxxxx superrrr mohtewem bir film idi…izlenmeye deyer heqiqeten..meslehet gorerdim.

  16. avatar
      Meera jaan 06/05/2015 02:22:22

    hariiikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!! beni mahvetti filim.
    Bayiliyorum anushkaya. Oyunculuk nedir gösterdi.
    IZLEMEYE DEGER!

    Admin emeginiz icin cok cok tesekür ederim.

  17. avatar
      yusuf 29/04/2015 14:55:17

    izlemeye değmez

  18. avatar
      ceylan 27/04/2015 21:33:57

    anuska seni basarılı oldugunu zaten biliyorum ve bu fiilimde basarının kanı tı emeklerinize tesekurler

  19. avatar
      sssbollywoodsss 26/04/2015 16:18:17

    film çok güzeldi..klasik bi gerilim konusuydu ama anushka nın performansı o kadar başarılıydı ki..filmi film yapanda anushkaydı zaten…ayrıcada olumsuz eleştirileri dikkate almayıp izleyin filmi çünki olumsuz yorumları hiç haketmeyen bi filmmdi…

  20. avatar
      filmekolik 26/04/2015 12:01:16

    yaa okadar güzelki ilk defa sharma filmini yarım bıraktım sebebi cook etkilendim süper yapmıslar bunu izleyipte finallere calışamam psikolojim bozulacaktı okdar güzel yanii .. izleyemediğim için üzülüyorum :((((8

  21. avatar
      erçin 26/04/2015 02:49:09

    beklentilerımın altında kalan bir fılım 10 üzerınden 5.5 oda Anushka için yoksa filiım çogu izlediğim filimlerden kötüydü Jab Tak Hai Jaan daki Anushka daha etkileyiciydi hanı üzgünüm.:)

  22. avatar
      talha 25/04/2015 23:42:36

    Admin öncelikle bizlere , kendilerini gerçekten aşmış film dünyasına yeni bi imaj kazandıran ve müthiş bir aykû’ya sahip olan hint yapımı filmleri izlememize olanak sağladığın için teşekkürlerimi iletirim. Ancak anlayamadığım nasıl oluyorda bu kadar kaliteli yapımların görüntü kalitesi sadece mp4 oluyo. İzleme seçenekleri olması gerekmez mi! Acaba…

  23. avatar
      Serdar Çankuş 25/04/2015 19:59:59

    Filmi izledim.Açıkçası beklediğim çıtanın altında bir film olmuş.
    Filmin başları aslında güzeldi sıkılmadan izledim ama ortalarda cinayet sahneleri filan
    sıkıcı geldi açıkçası.Orta şekerli bir filmdi boş zamanınızda izleyebilirsiniz.
    Filmin afişinden Anuskha’nın hırçın bir kadın olduğunu anlamıştım zaten.
    O demirle adam öldürme sahneleri neydi öyle ya:)
    İyi seyirler.

  24. avatar
      filmekolik 25/04/2015 19:59:02

    finallerden dolayı bakamıyordum da altyazısı gelmiş bugun izlerim artık

  25. avatar
      Şimal 25/04/2015 19:54:37

    Anushka döktürmüş harika bir oyunculuk diğer hint filmlerinden farklı şaşırabilirsiniz ben çok beğendim başlı başına bir maceraydı sırf Anushka için bile izlenir

    • avatar
        Serdar Çankuş 25/04/2015 20:02:03

      Anuskha kesinlikle mükemmel bi performans sergilemiş diyecek birşey bulamıyor insan

  26. avatar
      ayşegül 25/04/2015 19:36:14

    harikaaa bi film anuskaya layık bir film izzleyin muhteşem…. =) admin ellerine sağlık =)

  27. avatar
      faruk demir 25/04/2015 12:07:44

    izledim kasıcı bi filmdi mutluluk verici insanı heycanlandırıcı değildi.zaten çokda kısaydı sırf anushka için izledim aslında film öyle aşşşşırı bişey değildi hatta hiç aşırı değildi beklentimin altındaydı ama izlemeden evvel böyle olcağını bilsem yinede izlerdim anushka için

  28. avatar
      Serdar Çankuş 24/04/2015 20:54:20

    Filmin altyazısı çıkmıştır.Eklerseniz makbule geçer.
    3 aydır bekliyodum bu filmi yarın izleme fırsatım olcak.
    Anuskha Sharma’nın performansını çok merak ediyom bu filmde.
    Yarın burdan izleyip film hakkındaki yorumumuda yazarım.

    • avatar
        admin 25/04/2015 10:02:45

      Teşekkürler Serdar bey ekledik, iyi seyirler…

  29. avatar
      erhan,ertan 24/03/2015 00:00:50

    teşekkürler admin bilgi için.

  30. avatar
      erhan,ertan 23/03/2015 22:44:30

    Admin bu flm nezaman eklenir hergün kontrol ediyorum 🙂 site güzel ayrıca ellerine salık günde 2 flm izler oldm sayende :))

    • avatar
        admin 23/03/2015 23:17:53

      Merhaba altyazısı çıktığında eklenecek ne zaman çıkar bilmiyoruz takip ediyoruz sürekli.

  31. avatar
      mrvd 23/03/2015 11:53:11

    Merakla bekliyorum ne zaman eklenir acaba

  32. avatar
      ÜlDeep 20/03/2015 14:42:12

    oyuncularin arasinda anushkanin ismi yok onu duzeltirmisin admin

  33. avatar
      beren 19/03/2015 21:20:48

    filim müzigine bayıldm dinlemekten bıkmıyorum

  34. avatar
      filmkolik 10/03/2015 03:14:05

    merakla bekliyorum ve müzigine hasta oldum bayıldım cıldırdım yaaa

  35. avatar
      Betül 14/02/2015 02:00:12

    fragman çok ilgi çekici duruyor

  36. avatar
      osman 07/02/2015 22:23:01

    Merakla beklediğim bir film. Yalnız admin oyuncalar kısmına Anushka Sharma’nın adı yazılmamış.

Hint Filmi İzle - Google Sitemap - Resim Sitemap Hintfilmi.net sitemizden 2013 senesinde ve daha önceki senelerde yayınlanmış olan bollywood-hint filmlerini full hd kalitede kesintisiz bir şekilde izleyebilirsiniz. Hint Filmi İzle mek için play butonuna bastıktan sonra bir süre beklersin film otomatik olarak yüklenir ve izlerken kesinti yaşamazsınız. Sunucularımızda hiçbir şekilde video,film barındırılmamaktadır, filmler youtube,open gibi paylaşım sitelerinden izlettirilmektedir. Telif hakkı ve diğer problemleriniz için lütfen bizimle iletişim bölümünden irtibata geçiniz. Dram-romantik-komedi ve diğer kategorilerden hint filmi izlemek için doğru adrestesiniz...