Avatar

Aysgl_Aysgl

  • Katılım: 10/03/2015
  • Mesajlar: 25
  1. Aysgl_Aysgl Hiç favori videosu yok!
  1. Aysgl_Aysgl Hiç favori videosu yok!
  1. Aysgl_Aysgl Hiç Oyuncu Eklememiş
  1. Raajneeti İzle
    Siyaseti anlatan güzel bi ranbir kapoor filmi olmuş.Siyaset filmi izlemezdim sırf ranbir i
  2. Mere Brother Ki Dulhan
    Ne kadar başlarında sıkılsam da sonradan açıldıı.Finali güzel yaptılar çok güzeldi begendi
  3. Ek Main Aur Ekk Tu 2012 İzle
    wuhuuu film süperdii.Çok çok begendim bukadına bayılıyorum zaten Gokı there pyaar main fil
  4. Aşk Treni – Chennai Express İzle
    Shah Rukh Khan her filmde oldugu gibi bunda da mukemmel :) Çok güzeldi begendim :)
  5. Wake Up Sid İzle
    Dinamiği olmayan bi film.Ranbir her zamanki gibi çok güzel de o yanındaki kızı hiç sevemed
  6. Bang Bang 2014 Hintçe İzle
    Ya süper bi film ama bu.hem tam benim tarzım aksiyon ve aşk bi ararda çok yakışmış bu ikil
  7. Heropanti 2014 Hint Filmi İzle
    Wuhuuuu süperrrr :) hem aksiyon hem aşk bi arada tamda sevdigim tarxzda .çok güzeldii :)
  8. Ghulam İzle
    Ne kadar eski bi filmde olsa da güzeldi
  9. Bodyguard İzle
    Bu kadına bayılıyorum ama ben.Gene güzel bi filmini izledim .Ne zamandır tavsiyesini alıyo
  10. PK 2014 Amir Khan Filmi İzle
    ALLAHımmmm daha önce neden neden izlemedim dediğim filmler arasında yerini aldı.Muhteşem y
  11. Dookudu-Öfke Online İzle
    ALLAHımm ne biçim bi film buu..Nezamndır erteliyodum izlemeyi ama keşke daha önce izleseym
  12. Yağmurdan Önce Yağmurdan Sonra – Kabhi Khushi Kabhie Gham
    süperrrr :) iki ayrı aşk ne güzel harmanlanmış böyle :)
  13. Taare Zameen Par
    AAmir Khan dan müthiş bi film daha izlemiş olduk.vay be dedirtti gene oyunculuguna..Film a
  14. My Name is Khan
    efsane film...müthiş oyunculuk ve başyapıtt...:)
  15. Ghajini izle
    Çoookk güzel bi aksiyon filmi e oyuncuda güzel olursa izlenmezmi çok begendim :)
  16. Khoobsurat 2014 Online İzle
    Çok guzellll bayılldımm.kızın o tatlı sakarlıkları cok hostuu yaa.niye daha önce izlememiş
  17. Main Hoon Na İzle
    Güzel fimdi :)
  18. Gori Tere Pyaar Mein 2013
    Bu kızın oyunculuguna bayılıyorumm.Film en sevdilerim arasında yerini aldı çok güzeldi :)
  19. Barfi İzle
    Mukemmelllll bi film.Onların arasındaki o masum bag herşeye deger çok tatlılardıı beeee :)
  20. Anjaana Anjaani
    film güzel ama kızı hiç begenmedim filme..Erkek oyuncununsa hayranı oldumm :)
  21. Fanaa izle
    Çok güzel bi hint dramı diyebilirim zaten bu adamın filmleri bi harika oluyo
  22. 3 Ahmak – 3 Idiots izle
    izledihim ilk hint filmi ve beni hint filmerine bagımlı yaptı kendisii..Artık izlediğim he
  23. Jodhaa Akbar
    Bu ikilii süper olmuş çok yakışmışlar birbirlerine.Normalde böyle tarihi filmler sevmem am
  24. Yeh Jawaani Hai Deewani 2013 İzle
    süpperr ötesi filmmm :D nası görmemişim daha önce şaşırıyorumm..süperr ötesi güzellikte fi
  25. Kalp Krizi-Heart Attack 2014 Tek Part İzle
    Güzeldii çok begendim.Birbirlerine çok yakışmış bu çift.Aksiyon sahneleri falan harikaydı
Hint Filmi İzle - Google Sitemap - Resim Sitemap Hintfilmi.net sitemizden 2013 senesinde ve daha önceki senelerde yayınlanmış olan bollywood-hint filmlerini full hd kalitede kesintisiz bir şekilde izleyebilirsiniz. Hint Filmi İzle mek için play butonuna bastıktan sonra bir süre beklersin film otomatik olarak yüklenir ve izlerken kesinti yaşamazsınız. Sunucularımızda hiçbir şekilde video,film barındırılmamaktadır, filmler youtube,open gibi paylaşım sitelerinden izlettirilmektedir. Telif hakkı ve diğer problemleriniz için lütfen bizimle iletişim bölümünden irtibata geçiniz. Dram-romantik-komedi ve diğer kategorilerden hint filmi izlemek için doğru adrestesiniz...